Wednesday, June 10, 2009

XTerra

Orang buat race report lepas race xterra ni tapi aku tuka sket ke jalan jalan tengok race...

Gerak dari Kota Bharu pada petang Sabtu lepas menuju ke Pantai Teluk Cempedak pasal nak tengok race ni... Kami sampai ke TC jam 0300HR, bila sampai je aku rasa TC masa tu baru pukul 2100HR pasal ramai sangat manusia kat situ...

Mengantuk punye pasal.. check GPS Masjid terdekat ada sbijik yg dekat ngan kitorang.. terus tuju ke masjid tu dengan harapan dapat la lelapkan mata sket... skali bila sampai je kat area masjid tu aku rasa seram giler pasal masjid tu dok bersebelahan ngan kubur kristian... heheeee... ini mcm takleh jadi.. camne nak tido ni... seram den...

Check GPS lagi, ada lagi satu masjid yg agak jauh di Tanjung Lumpur... terus kesana dan Alhamdulillah dapat la kami tido sementara tunggu subuh...

Lepas subuh je kami terus ke TC tengok Xterra... fuh.. layaaaannn... kalu bleh masuk lagi syiok wwwooooo,,,,
Transition area... diorang buat mcm IM Langkawi je....

Macm-mcm jenis beskal ada.. dari cap ayam ke cap mahal mahal.. apa kira.. janji bleh race....

Swim start.. gabra giler masa ni... mana nak renang lagi, mana nak elak orang lagi , mana cari nafas lagi.. huuuhh... kalu tak biasa memang kantoi...

Chap Ayam??? dari dulu aku tak iktiraf mamat ni cap ayam....

Asri... betoi betoi enjoy masa race tu.... baru je lepas buat kayuhan ke Kota Bharu minggu lepas, minggu ni masuk Xterra plak... musykil aku nih...

Tak leh mandi dapat main pasir pun jadi laaaa...

Orang dok race, kita dok makan... takpa la.. janji heppi...

Beskal ni frame Titanium tapi aku tak tau model apa.. agak unik.. kepunyaan racer pro jepun...

Tengku Mahkota Pahang... dari jauh aku tengok Tengku ni memang minat sukan lasak ni pasal boleh duduk kat kawasan race tu saampai tamat... sambil beramah mesra dengan pelumba...

No comments: