Saturday, August 9, 2008

Rawatan Lintah

Pegi ke Banting untuk mencuba rawatan lintah dengan harapan kurang sket pening kepala aku ni... Ni ada sket gambar untuk dikongsi

Pakej bekam lintah ni termasuklah urut refleksology, urut belakang dan mandi wap nih..


Mandi wap tadi bertujuan untuk melancarkan perjalanan darah.. dan kemudian diorang bagi aku sekor kat atas belakang


6 ekor lintah semuanya... 2 tepi mata, 2 bawah telinga, 1 di tengkuk dan 1 di atas belakang... Masa ni lintah tu baru nak mulakan tugas... bleh tahan gak besonyer... geli bila nengoknye takyah cakap laa...


Alhamdulillah setelah lintah ni melekat, takda pergerakan pun dari si lintah ni... kalu tidak... mmmm... lagi la bertambah gelinyer... hehheeee


Gambar ni selepas 4 jam lintah tu bekerja.. tengok la saiz tu... ngeri ngeri..


Disebabkan rawatan lintah ni dimulakan agak lewat.. lebih kurang kol 8 malam maka kami ambik keputusan untuk membuang lintah lintah tu kat rumah...


Nasib baik la bila sampai kat rumah ada sorang member yg tak geli ngan lintah ni sudi utk tolong aku buang lintah lintah ni...

Alhamdulillah pukul 1 pagi sumer lintah lintah tu selamat dibuang...

Bleeding sampai petang esoknyer... power betul air liur lintah ni...

Kesannya... Alhamdulillah ringan sket kepala aku ni... aku memang rekemen la kalu ada sapa sapa yg tak selesa badan tu untuk pergi buat rawatan lintah ni... Puas Hati beb..

Alhamdulillaah....

No comments: