Sunday, February 7, 2010

Putrajaya Night Marathon

Alhamdulillah... larian 7.7km tu selamat disempurnakan, jam kat tangan bagi masa 45min. Nombor kat kupon masa sampai garis penamat tu 237, dapat gak la medal, bertambah koleksi medal aku...ok la tu hehee..

Target lepas ni 10km pulak InsyaAllah... masa berlari tadi aku dok terpikir, jauh lagi rupanya aku dengan kecergasan aku sebelum pembedahan tempoh hari, walaupun tak laju tapi aku dapat selesaikan half marathon dengan relek je masa tu..

Takpa, pelan pelan kita cuba tingkatkan kecergasan tu InsyaAllah...

Tempat mula


santai santai jer... tq Asri pasal follow aku...

Pancagaram


Penonton asyik layan pancagaram...

jalan-jalan sambil tengok orang ramai..

penat ke bai...





abis acara... jom balik, kita pegi selamatkan sahabat yg kunci keretanya tertinggal dalam kereta...


***** Lupa nak post la pulak....

1 comment:

mie said...

bang, cantik gambar2 ko snap tuh ..
dah ada improvement.. heheh mentang2 lah DSLR..