Saturday, February 6, 2010

Carbo Loading

Lama betoi tak bercerita, ni facebook pnye pasal la ni...

Malam ni 6/2/10, aku akan masuk acara larian acara 7.7km je sempena dengan PutraJaya Night Marathon. Acara pertama aku sejak pembedahan otak yg lalu... skg ni aku nak tengok takat mana aku boleh tahan ngan pening kepala aku ni dan aku rasa aku antara beberapa orang perserta dari beribu tu yang masih kena makan ubat darah tinggi walaupun latihan cargas dibuat hari hari... Alhamdulillah...

Kalau sebelum ni nak pegi race triathlon, pada malamnya akan diadakan carbo laoding dinner, jadi malam tadi kitorang pegila ke restoran steamboat utk carbo loading kononnye... tak pernah aku makan steamboat ni seingat aku la... ini la 1st time...

sabar menunggu...

Lauk pilihan

tunggu sup & pan tu panas dulu... tak sabar ni...

jom main masak masak....

suka betoi kanak kanak ni...

Lepak sambil makan... ke makan sambil lepak lepak


pergh.... kenyang wak... Alhamdulillah...

majlis selesai... harap-harap malam esok ok ler... InsyaAllah...

1 comment:

SkiD said...

Selamat berjaya Tok Ngulu...