Sunday, May 17, 2009

Kayuh santai ke Gohtong Jaya

Lama sungguh tak bercerita.... kali ni aku nak crita plak pasal kayuhan hari ni..

Bermula dari BTP - Templer Park - Selayang - Gombak - Hospital Orang Asli - Genting Sempah - Gohtong - Batang Kali - Rawang - BTP....

Waaa... bleh tahan gak jauh perjalanan hari ni.. total 130km dengan MTB dan rak yg penuh dengan pakaian, ubat-ubatan, botol air dll...

Kat Gombak..
\
Jalan lama ke Genting Sempah...

Downhill... layaaannnn...

Tengok la kat puncak bukit tuu...

Gohtong Jaya


Antara hentian utk hilang penat..

Malas nak gerak pasal kat sini cuaca memang best... berangin dan sejuk...

Aku tak berapa paham camna dunia ni berpusing bila bleh terjumpa gak ngan geng BBB ni kat jeram tak tau nama ni.. heeeeheee...

Air kelapa paling best aku minum... masa ni dahaga betoi...

Van pakcik ni jadi port... hantam sajalah...

4 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum bro Yusri

Skrg ada layan touring ke? Boleh join ke? Ni aku member hang yg sekali sekala jumpa waktu ride or race je. Last jumpa kat sgor mtb challenge tempat parking hospital rasanya. Kalau ada kayuhan jelajah, boleh aku join?

Regards,
Shakhir
wcr1414.si@gmail.com

Yusri Yusoff said...

Shak... skg ni br nak blajar kayuh touring... barang yg dlm bag tu pun ntah apa2 yg kami bawak... kalu nak joing bleh InsyaAllah no hal, tapi kami memang santai giler masa ride hehee...

Diket said...

Bro, santai memang cantek. Boleh bergambor. Ada projek besar ke? Aku lately ada gak teringin nak buat tour tapi takde idea lagi & pengalaman. Bila nak buat pun tak tau. Nampak gambar Asri dah berjinak balik dgn basikal ye? Hahaha. Regards to him. Apa2 hal, pls contact aku 012-2696814 or wcr1414.si@gmail.com. Tolong bagi email address kau. Thx bro.

Yusri Yusoff said...

Bleh email aku kat yuhajan@yahoo.com kalu ada apa apa nanti aku kasi info InsyaAllah... Projek Beso bang? hehee.. Tungguuuu.......