Tuesday, April 14, 2009

Kayuhan di RRI

Dah lama tak kayuh MTB di RRI ni... kalau tak silap aku, kali terakhir aku kayuh kat sini untuk kayuhan malam. Masa tu bulan posa, silap 2 tahun lepas 2007... untuk kayuhan malam tu kitorang hanya melalui trek yg biasa je..

Trek RRI ni boleh dikatakan masih macam dulu ( 7-8 tahun lepas ), cuma ada beberapa trail lama yg tidak dilalui lagi... Nyamuk macam biasa la.. cuma kali ni rasa banyak la pulak... mungkin pasal kitorang berhenti terlalu lama....

Kayuhan :- santai, almaklumlah belum sembuh betul lagi dan aku tak tau bila aku akan rasa ok... harap harap cepat la InsyaAllah...

Rehat

Rehat...

dan rehat....

tak silap aku, dulu bangunan ni ada radar utk airport subang... skg dah tak pakai lagi...

dan dan dan rehat lagiii...

Salah satu teknik untuk menghalau nyamuk....

atau dipanggil juga teknik membakar kaki... pasal tak sedar bila ubat nyamuk tu dah nak abis...

1 comment:

Amni Zafirah Sha'idi said...

wat wrong with u...rest? rest? and rest?...anyway happy cycling....zam-zam ala kazam!!!