Tuesday, February 24, 2009

Kayuhan Kenyit-kenyit mata di LTM

Cadangan asal kayuhan hari tu hanya beberapa orang je nak ikut, tapi sekali masa berkumpul tu dah jadi ramai la pulak... terima kasih kat geng rawang perdana kerana sudi datang mengasah kemahiran teknikal berbasikal slepas asyik dok kayuh naik bukit je di kawasan diorang.... maknanya diorang ni memang fit fiz fix :-)

23 orang sumer yg ride ari tu... fuh.. ini kira kayuhan pertama selepas opreation aku tempoh hari dgn rider yg bgini ramai...

Macam keyuhan aku yg sebelum ni jugak, aku tak boleh terus berenti kayuh selepas mendaki pasal kalu aku brenti jugak trasa kepala ni macam diletak batu je... dulu takde plak aku rasa mcm ni... ntah sampai bila benda ni boleh hilang aku pun tak tau...

sket gamba kayuhan tempoh hari...


Rantai beskal pun boleh putus psl ridernye power giler...


si cilik ni pun tak kurang hebatnya kalu bab bab turun teres ni...


rehat kejap selepas mendaki, nanti lepas ni nak layang teres plak....


Risiko tanggung sendiri... kalu takat jatuh senak senak ni kira biasa la dlm MTB...

1 comment:

BC Kelolo said...

Assalamualaikum Tok Ngulu...

Ambo singgoh smetar deh?!

Bab rider power giler tu tidok benar tuh. Tok napok ko stiker P bertepak kat besika. Rider P lagi weh...tak pandai tukar gear...Sebab tu rantai putus... :)