Saturday, January 17, 2009

Long Run

Badan dah rasa selesa. Sekarang ni pening dah kira standard, kalu aku tak pening tu dah kira pelik, sampai masa lari pun terasa gak tapi apa ada hal... kalu nak tunggu pening tu hilang tak tau la aku sampai bila nak kena tunggu...

Jadi sepanjang minggu ni Isnin, selasa dan rabu aku balik keje lewat, jadi tak sempat buat apa apa... hari khamis buat sikit larian dan hari jumaat rest pasal rancangannya hari ni ( sabtu ) nak buat "long run" konon... maksud aku "long run" ialah larian melebihi 30 minit yang biasa aku dok buat tu...

Hasilnya ....

Naah... memang "long"


Jarak dan masa tu tak aci pasal aku dah lari dalam 5 minit baru la phone ni dapat mengesan satelit..


Kesimpulannya, ok la tu pasal aku capai target utk lari 15min tanpa henti dengan HR bawah 150 dan masa pun kira lebih 30 minit pasal aku mula larian sebelum phone tu dapat mengesan satelit.... Alhamdulillah...

Melihatkan keadaan sekarang ni nampaknya lambat lagi la nak melayakkan aku masuk mana mana larian kat luaw sana nun...

No comments: