Wednesday, July 2, 2008

RPM26(22-28/6/08)

Report minggu ni lain sket...
Isnin - Jumpa Perunding Kardio HPDS - dia pasang kat aku alat BP untuk cerapan tekanan darah selama 24 jam


Selasa - Dapat hasil ujian darah dan tekanan darah. Aku kena makan ubat darah tinggi dan kolestrol..

Rabu - 0615HR makan ubat ubat tu - pergi kerja ; pukul 1000HR aku pening mcm nak pitam - terus ke HPDS - Masuk Wad - Kena pakai ECG yg portable ni selama 3 hari ( dah takleh mandi la plak ) - diorang syak aku ada Palpitation..

Khamis - Kat Spital lagi

Jumaat - Balik rumah tapi masih pakai alat ni lagi

Sabtu - Jumpa kardio dan selepas mengeksperimen aku dengan detailnya last last dia kata aku OK???? OK camne lak ni... aku dok pening & jantung rasa dok berdebar kuat!!!!
Ahad - Bersama orang umah ke rumah ustazah dekat perumahaan ni... dia bagi Air Tawar suruh minum... petang tu jugak aku rasa kurang sket debar kat jantung ni..tapi sket pening... Alhamdulillaaahh lega sket rasa......

No comments: